Nostalgi

Vilket underbart väder vi har fått! Tack, väderguden! Våren är här och sommaren är inte allt för långt borta den heller. Det luktar grillat om kvällarna och man blir alldeles lyrisk av alltsammans.
När jag gick hem från skolan idag mötte jag en liten grabb med en sparkcykel. Jag minns inte vad den där saken egentligen heter men jag minns däremot när jag själv åkte runt på en såndär liten sak. Konsten att undvika spår av grus och att samtidigt fokusera på balansen. Att se cool och stabil ut, även om man inombords tänkte att döden var kommen. Vilken nostalgi.
Nu kom jag på vad den heter, Kickboard! Vilken grej.



Om några minuter börjar seriepremiären för Hammarby. Resan tillbaka till Allsvenskan kan börja.


Word of Wisdom: METEOROGNOST - väderleksförståsigpåare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0