Vilken underbar dag. Not.

Dagen började med försovning och jag fick stressa som ett litet as för att hinna till skolan. Väl i skolan fick jag veta ett resultat på en tenta. Ett pinsamt resultat kan jag säga. Totalt värdelöst.
Kommer sedan hem från skolan. Satte mig ner och skrev lite på en rapport men det gick inget vidare. Hjärnsläpp. Ser sedan att det börjar snöa utan dess like. Snöflingor stora som tegelstenar och sedan lite regn på det. Yes!

Jag hade en förhoppning och en stark tro på att HV71 skulle kunna rädda min dag genom att vinna ikväll. Självklart inte. Det var extra trevligt att Djugården gjorde vinstmålet med sex sekunder kvar innan paus. Fantastiskt.

Min dag har varit den sämsta på mycket länge och nu går jag och lägger mig.

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0