Morrn!

Det är morgon, klockan är halv nio och jag är trött. Väldigt trött. Förr kunde jag klara mig på 4 timmars sömn, det var inga problem. Nu har man blivit äldre och något har hänt. Jag är sjukt trött när jag ska stiga upp, även om jag har sovit i 8-10 timmar. Det är sorgligt när man tänker på att man faktiskt "bara" har nio år kvar tills man är trettio. Hur kommer det se ut då? Kommer man vara tvungen att behöva 15 timmars sömn för att överhuvudtaget klara av att gå upp på morgonen?

Nä, nu ska jag ner till skolan och i eftermiddag ska jag införskaffa mig ett par nya pjux. Funderar även på att köpa en skjorta, även om det kanske är onödigt. Skor är däremot nödvändigt då mina sommarskor som en gång i tiden var vita numera skiftar i färger som svart, blå och gul. Det är inte fashion.

Dags att kila. Ska bara dricka upp mitt avslagna kaffe först.

Kaffeskål på dä!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0