Koncentration.

Ni vet hur det kan vara, va? Man borde göra något extremt viktigt men istället lockas man sakta men säkert över till en annan flik som man egentligen inte borde beblanda sig med. Jag har fått en uppgift i skolan som kräver tid, koncentration och väldigt mycket kaffe. Jag har nästan allt det där hemma förutom koncentration. Jag har allt framför mig, oändligt många sidor som jag har sökt upp in i minsta detalj. Fakta, fakta och lite information. Hur kommer det sig då att jag ändå lockas över to the dark side? Mitt lillfinger söker sig mot tangenten "ctrl", samtidigt som mitt pekfinger söker sig mot tangenten "t". Vad som händer sedan är helt obegripligt. Jag loggar in på mitt blogg-login och vips, jag är fast!
Det här med koncentration är en svår grej att hantera.



Avslutar med att visa den här bilden som är tagen i helgen på 8 Glas i Jönköping. Jag och min gamla vän Calle Schulman ställde upp på en bild när en beundrare så ivrigt kom fram och grät av lycka när hon såg oss. "Ni är mina största idoler", sa hon.
Inga konstigheter egentligen men visst blir man lite trött på att aldrig få vara i fred.

Word of Wisdom: PUGGA - "padda", glädjeflicka, sköka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0