Triumf!

Nyss hemkommen efter en sväng i skolan och sedan en runda på stan. Införskaffade mig en kavaj på dressman. Ja, jag vet. Fashions fiende numero uno. Nog om det. Den var i alla fall snygg, tror jag. Jag köpte även en present till min syster som fyllde år för 2 veckor sen. Bättre sent än aldrig va?

För en stund sen kollade jag min mail och se där! Ett resultat från den senaste tentan i marknadsföring, godkänt! Triumf!

Nu ska jag laga mat, korvstroganoff och ris får det bli. Såndan lyxmat har ni inte råd med där ute i stugorna va? Håhå, fint ska det va! Närå, nu säger jag adjö och på återseende!


Word of Wisdom: STRIDULATION - ljud som frambringas av insekter när de gnider två kroppsdelar mot varandra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0