Det fungerade!

Jag vaknade idag på morgonen med enorma ögonpåsar. Visst, jag vet att det är vanligt med ögonpåsar när man precis har vaknat men detta var något speciellt. Hade jag gått ut och visat mig bland folk hade dom trott att jag var en knarkare för dessa ögonpåsar utmärkte hela ansiktet. "Kolla in pundaren", hade dom ha viskat till varandra.
Efter två timmar var ögonpåsarna fortfarande kvar och jag började googla lite på detta fenomen. Jag fick fram en hemsida där dom påstod att man skulle ta och lägga en sked i frysen några minuter. Man skulle sedan ta den iskalla skeden och trycka den mot ögonpåsarna i några sekunder. Ha! Tror dom på fullaste allvar att det fungerar? Den lätta går jag inte på, tänkte jag. Jag hittade andra "lösningar" också, det var en snubbe som påstod att man skulle ta en ljummen tepåse och lägga den mot ögonpåsen. "Ögonpåse", vilket konstigt och fjantigt ord egentligen. I alla fall, efter djupgående funderingar bestämde jag mig för att testa på det där med skeden. Efter att ha haft den i frysen i några minuter tryckte jag den mot ögonpåsen i ca 10 sekunder och vips - borta! Gone! Mirakel!
Det låter helt befängt och orealistiskt men det fungerade faktiskt! Triumf!

Vill ni veta mer om behandlingen är ni välkomna att kontakta mig för frågor. Jag är numera expert inom området borttagning av ögonpåsar.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hurruu bloggare där? Blogga! ;)

/ Fiskpinnen

2010-05-20 @ 14:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0