A new dawn



Fick ta del av denna underbart vackra soluppgång idag på morgonen och det är vid dessa tillfällen man skulle vilja ha en bättre kamera. Jag älskar verkligen soluppgång och solnedgång. Eftersom jag oftast inte är vaken när solen går upp så blir det en idyllisk stund när jag väl är det och får ta del av den. Man förundras av hur vackert det faktiskt är och man iakttar det hela som att man aldrig har sett en sol förut. Det är fascinerande, men med risk för att låta lite väl idiotisk ska jag avrunda min tankar och influenser om solen. Det är ju trots allt bara en sol, eller hur?

Jag har gjort en remix på en låt som ni kan lyssna på nedanför om ni vill. Känner ni att det inte intresserar er så är det helt okej för mig.

All right, take care now, bye bye then!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0