Topptipset..

Jag spelade på topptipset igår. Spelet där man ska tippa åtta fotbollsmatcher och för att vinna krävs det att man ska ha åtta rätt. Senare på kvällen kollar jag upp resultaten och ser att jag har 8 rätt! Jag blir helt galen av lycka och ringer till farsan och berättar den glada nyheten. Grejen är den att man kan vinna allt från hundra kronor upp till flera hundra tusen beronde på vilka lag som har vunnit. Det jag inte tänkte på igår var att lagen som vann var favorittippade vilket innebär att vinsten inte var så speciellt kaxig. Jag hade ändå en tro på några tusenlappar och glädjen var ganska stor tills dess att jag loggar in på konto och ser min vinst.
"Grattis! Du har åtta rätt, din vinst är 110 kronor!"

Så var det med den "höga" vinsten. Jag hatar svenska spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0