Svar på en orelevant enkät

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En gardin.


Vad var det senaste du såg på tv?
Hockeymatchen mellan Sverige och Norge igår. Gött med vinst.

 

Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Kvart i fem, kanske? (Rätt svar 16:41)


Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Förutom musiken som spelas från datorn, ingenting.

 

Vad gjorde du innan du började svara på den här undersökningen?
Funderade på om jag verkligen skulle göra den här "undersökningen".

 

Vad har du på dig? (detaljerat)
Absolut ingenting. Jag är en nudist och jag gillar't.

 

När skrattade du senast?
Hm, jag skrattade lite igår när jag såg debatten mellan Mona Sahlin och Fredrik Reinfeldt. Roligt och underhållande att höra Sahlins trångsynta och patetiska synpunkter. Skrattade åt Sahlin när Reinfeldt gång på gång tryckte ner henne med hans vishet och allmänbildning.

 

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor och sånt.

 

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jag skulle köpa dig.

 

Berätta något om dig som folk inte känner till?
Jag har en förmåga att kunna tala med kylskåp. Låter säkert lite konstigt men det är sant. Det började med att mitt kylskåp gav ifrån sig märkliga ljud för ett år sen. Jag granskade detta och det visade sig att jag inte hade tillräckligt mycket mat för att göra kylskåpet belåtet. Kylskåpet var ledsen och besviken. Sedan dess har vi haft en bra dialog med varandra och vi förstår varandra väldigt bra. Det visste ni inte om mig, va?

 

Tycker du om att dansa?
Det kan vara trevligt ibland.


Har du några husdjur?
Nej. Jag är ingen djurvän.

 

Vilket jeansmärke?
Gillar det mesta, så länge det är bekvämt och behagligt.

 

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Svårt det där. Nils och Julia är fina namn.

 

Vilken var din första konsert?
Räknas sävsjöfestivalen? Inte det? Okej.


Tre favoritsaker utan rangording?
Min dator, min svarta kaffekopp och min klocka.

 

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Jag är en såndär planerare.


Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Har inte en aning faktiskt.

 

Gillar du din boendesituation?
Den är okej. Utsikten är mycket gemytlig.

 

Har du bra hörsel?
Fick högsta betyg på hörsel-testet när jag mönstrade för ett par år sen. Min hörsel är kanon!

 

Idrottar du?
Ja, det är härligt.

 

Smeknamn?
Danne, Dannyboy, Lale, osv osv osv.

 

Vilken låt lyssnar du på just nu?
Above & Beyond - Can´t sleep

 

Vad ska du göra nu?
Jag borde plugga och så får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0