The Magic Spoon

Jag har skrivit tenta idag och det gick nog ganska bra tror jag. Dock satt jag uppe alldeles för länge och pluggade inatt vilket egentligen är helt meningslöst. Det är inte mycket som fastnar i skallen när man stresspluggar och det medför ju bara att man är trött som ett as när man väl sitter där och skriver tentan. Ögonpåsarna har uppenbarat sig igen tack vare detta men vad gör det när man har lagt en sked på kylning? Ögonpåsar är inget problem längre. Jag skrattar hånfullt åt dom medans dom utplånas av den kalla skeden.



Word of Wisdom: SCHIBBOLET - ett språkdrag som tydligt röjer talarens grupptillhörighet;
t ex i norrlänningars "Vi flytt' int'"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0