Jobbigt läge.

Jag sitter i ett dilemma och vet inte vad jag ska ta mig till. Klockan har passerat 22:00 och jag är kaffesugen utan dess like! Jag sitter här som en idiot och fantiserar om hur gott det hade varit med en varm kopp kaffe. Det finns ett problem med detta. Dricker jag kaffe nu kommer jag inte kunna somna på ett x antal timmar. Kaffe gör mig pigg och det vill jag inte vara vid den här tiden. Jag ska upp tidigt i morgon och måste lägga mig i vettig tid.
Jag känner många som inte alls blir pigga av kaffe och just nu vill jag också vara en sån person. På morgonarna är det fantastiskt att kaffet piggar upp mig men nu vill jag bara dö lite.

Farväl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0