Här kommer svaren på era frågor! Kul!

För ett tag sedan sa du att du ska ta lån på din lägenhet i Marbella, varför då?
Det kan vara kul att ha lån ibland. Man måste se det positiva i det hela. Glädje och framförallt harmoni!

Är det inte svårt att vara kompis med sitt ex?
Nej det funkar bra. Jag och Malou går bra överrens.

Vad ska du göra i sommar?
Resa jorden runt och träffa människor, djur och andra levande ting.

Hur kommer jag igång med ett hälsosamt liv?
Först och främst, sluta äta onyttigt. Jag antar att du är fet som ett svin och säkerligen mår dåligt över det. Du har dig själv att skylla, lilla vän. Motionera mera!

Hur verkställer du dina nya ideér? Dvs Från teori till verklighet?
Svårt att svara på. Det bara händer, liksom. Jag är väl en vinnare helt enkelt.

Hur gammal/ung är den äldsta/yngsta killen du har dejtat?
Yngsta, 13 år. Äldsta, 78 år.

Hej! Vilka ansiktsprodukter använder du? Alltså som du rengör och smörjer in ansiktet med osv.
Jag använder tusen olika produkter. Tvål är bra. Även YES, diskmedlet.

Hur håller du kontakten med dina vänner när du jobbar mycket?
Jag har i princip inga vänner. Det har aldrig varit min grej.

Hur har du lärt dig allt om tidningsutgivning? Förstår jag att du är motiverad och smart, men alla små detaljerna, hur man fixar layout, grafisk design, hur man vet att man inte missat något viktigt…?
Äch, det är väl inget. Självlärd helt enkelt. Jag får mycket inspiration av OKEJ och FRIDA. Bra tidningar det där.

Vilken stad var roligast att besöka under boksigneringen och varför?
Stockaryd var fantastiskt roligt! Det var så mycket folk och härlig stämning!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahahahhahhhahahha!! Du är inte dålig du!! Men du jag bara undrar en sak YES funkar verkligen det?? Inte uttorkande eller SÅ? KRAM

2011-04-07 @ 08:44:27
Postat av: Daniel

YES funkar alldeles utmärkt! Inga problem alls. Huden blir väldigt len och fin :)

2011-04-07 @ 16:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0