Mustasch.

Jag sparar mustasch. Roligt va? Det är en såndär grej som dom flesta killar vill göra nån gång. Det är intressant. Jag kan inte säga att min mustasch är den mest gedigna ännu men jag har stora förhoppningar om att den ska växa ut fint. Det är något speciellt med mustasch. Jag kopplar det till diktatorer. Alla dom stora diktatorerna hade mustasch och dom såg alla lika onda ut. Frågan är då, ser jag ut som en ond diktator?



Jag ser ganska ond ut här om jag får säga det själv. Dock beror det kanske inte på mustaschen. Min blick utstrålar inte glädje och godhet precis. Men ändå, vilken otrolig mustasch!

På tal om detta ansiktsuttryck. Bilden som jag har i mitt pass ser ungefär ut såhär. Jag ser ut som en terrorist som är kapabel till att göra vad som helst. Jag har inte haft några problem att komma igenom tullarna än men blickarna jag får av vakter är inte att leka med. Jag är ett primärt objekt som ska övervakas. Minsta lilla rörelse som kan misstolkas som ett hot är en börda för mig. Jag måste vara på min vakt och noga tänka igenom situationer innan jag handlar. Jag låter mig aldrig luras och jag vet vad dom säger om mig.

"Ledningscentralen, kom. Vi har en misstänkt terrorist med mustasch. Begär tillåtelse att skjuta, kom."

Det dom inte vet är att jag alltid har skyddsväst på mig! HAHA! Vad sa ni nu då?!

SÅ-OTROLIGT-ÄGDA!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Äre inte så att om man känner dig så ser du mest fjantig ut, fast på ett gulligt vis!

2011-02-07 @ 13:45:07
URL: http://emeliethalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0