Inventering & ögonfransar



Har varit på ett företag och inventerat idag och nu sitter jag här och försöker fixa smeten. Ingenting stämmer, absolut ingenting! "Du får sätta dig ner och kolla igenom vad som skall göras, det fixar du." Visst fixar jag det, någon har gjort massvis med fel och nu ska jag reda ut detta. Ska sammanfoga allt och sedan skicka ett telegram och utdela domen. "Kejsaren av inventeringen dömer härmed dig till 100 års slavarbete. Här ska det byggas pyramider!".

Ett annat problem. Mina ögonfransar är totalt ur funktion. Dom sticker inåt och därför går jag runt som en dåre och kisar. Folk ger mig blickar som att jag vore en mycket ond man. Jag rycker bort några irriterande strå från ögonfransarna då och då. Är det bra att göra så? Växer ögonfransar ut igen? Någon som vet? Har alltid undrat det!

Aufwiederhören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0