Tjaaaa!

Hej bloggen! Åh vad jag har saknat dig! Ehm, vad har jag gjort ida rå? Hm, JO! Jag var på NK! Köpte as fina klackskor och ett fint linne! GAH! Såhär vare, jag stod i butiken och var ganska sur. Min kompis Bettan hittade massa saker och jag var typ avis på henne. Stod och surade i ett hörn liksom. Hon är så ful min kompis, ingen riktig vän alls. Iaf, när jag väl hittade linnet kom hon fram till mig och sa att "DET HÄR SKA JAG HA BITCH!" EH? Jag bara "NÄ DET SKA DU INTE!" hon bara: "JO!!!". Jag blev as ledsen och gick ut från butiken. Jag gick sedan in på HM och hittade mitt linne. Blev as glad! CRAWINGS! GAH! GE-MIG-NU! Sen när jag kom ut på gatan sköt jag mig själv i huvudet så blodet sprutade!

Hihi okey bloggen. Hörsch ikväll!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0