Hästar springer fort när man skjuter på dem.

Hallå där people! Mår ni bra där ute? Har ni ätit ordentligt idag? Nä, jag tänkte väl det. Inte jag heller. Men vet ni vad? Jag ska utomlands på måndag! Ska bli skönt att lämna det kalla och mörka landet ett tag. Det är visserligen inom jobbet men ändå, va?
Jag förstår, ni undrar såklart vart jag ska åka och det ska jag allt ta och berätta för er! Jag ska åka till Helsingfors, Finland! Jag har aldrig varit där och nu vill jag veta allt av er som varit där! Hur är stränderna och vart går man om man vill ha en riktigt god middag? Hur varmt är det där såhär års? 25-30 grader? Tell me everything!

GAH! Jubel! Jag ska till.. Finland!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Wooow ska du till FInland? Jag är så avund sjuk på dig!!! DU kommer ju vara brun som en... som en... som en.. finsk pinne kanske??

2011-01-21 @ 09:02:06
Postat av: Leinad

Ja det ska bli härligt. Sol och värme!

2011-01-21 @ 10:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0