Shahdaroba!

Härligt med fredag och helg! Det har varit en lugn vecka på jobbet, skönt med mjukstart med tanke på alla projekt som drar igång nästa vecka. I onsdags var jag på Hard Hat Media, ett produktionsbolag som ägs av Calle Schulman och Mats Dicklén. Jag var där och satte upp deras nätverk. Träffade Calle och vilken skön lirare det är ändå. Det var mycket trevligt och spännande och han var mycket nöjd när jobbet var klart. Succé!

Helgen är ganska fullbokad. Ikväll ska jag på bio och se The Town. Den verkar bra! Imorgon är det utgång som gäller, igen. Var ute i onsdags också, en galen kväll på många sätt och vis. Morgondagen blir bra. Fint!

Nu återstår bara för mig att säga trevlig helg!



Och som så många gånger förr, KAFFESKÅL!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Woooow du är så cool! Värsta storstaden med massa kändisar :D

2011-01-08 @ 10:26:19
URL: http://em3lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0